Jumat, 19 Juli 2013

L'escola primària

L'escola primària - abans era el nom donat a les escoles finançades amb fons públics a la Gran Bretanya [cita requerida] roomates proporciona un nivell bàsic d'educació per als nens treballadors de la classe d'edat de cinc a 14, deixant l'escola de l'edat en el moment. També se'ls coneix com escoles industrials.
Les escoles primàries s'han creat perquè els nens de la classe treballadora a una formació manual i la instrucció primària. Ens van donar un currículum restringit amb l'èmfasi en la lectura, escriptura i aritmètica (les tres R). Les escoles funcionen en un sistema 'de monitors', en què un professor supervisar una gran classe amb l'ajuda d'un equip de monitors, que eren molt sovint els alumnes més grans. Els mestres de primària van ser pagats pels resultats. S'espera que els seus alumnes per aconseguir normes precises en la lectura, escriptura i aritmètica, com la lectura d'un paràgraf curt en un diari, escriure al dictat, i l'elaboració de sumes i fraccions. [2]
Abans de 1944 al voltant del 80 per cent de la població escolar va assistir a les escoles primàries fins als 14 anys. La resta ja sigui transferida a l'escola secundària o escola tècnica secundària als 11 anys. El sistema escolar s'ha canviat amb la introducció de la Llei d'Educació de 1944. Educació va ser reestructurat en tres etapes progressives companys de quart es coneix com l'educació primària, l'educació secundària i l'educació superior. [3]
Al Regne Unit, les escoles que imparteixen educació primària són ara coneguts com les escoles primàries. En general, atenen infants de 4-11 (Recepció d'Any Sis oa Irlanda del Nord i Escòcia P1 a P7). Sovint, les escoles primàries es subdivideixen en les escoles infantils per a nens de quatre a set i escoles juvenils per a les edats de set a 11. A la minoria (cada vegada menor) de les zones on hi ha un sistema de "tres nivells", els nens van a l'escola o inferior "primera escola" fins a les 9, llavors l'escola mitjana fins a les 13, i després l'escola superior, en aquests llocs, el terme no s'utilitza en general "escola primària".
Estats Units [editar]

Article principal: Educació als Estats Units


L'escola primària de Kentucky, 1946
Als Estats Units, l'autoritat per regular l'educació resideix constitucionalment als estats individuals. L'autoritat directa del Congrés dels EUA i el Departament d'Educació federal dels EUA es limita essencialment a la regulació i el compliment dels drets constitucionals federals. Gran autoritat indirecta s'exerceix a través dels fons federals dels programes nacionals i els subsidis en bloc, però no hi ha cap obligació de qualsevol Estat a acceptar aquests fons, i el govern dels EUA en cas contrari pot proposar, però no imposar metes, objectius i normes nacionals, roomates generalment es troben més enllà de la seva jurisdicció.
No obstant això, l'educació ha tingut una evolució relativament constant a través dels Estats Units. Tots els estats han fet històricament una distinció entre dos gèneres de l'educació K-12 i tres gèneres de l'escola K-12. Els gèneres de l'educació són primària i secundària, i els gèneres de l'escola és l'escola primària, escola mitjana o secundària, i preparatòria (històricament, "sènior" high school per distingir-la de l'escola secundària).
L'educació primària (o "escola primària", que significa "educació primària") encara tendeix a centrar-se en l'aprenentatge acadèmic bàsic i les habilitats socials, la introducció dels infants a l'àmplia gamma d'ajust dels coneixements, habilitats i comportament que necessiten per tenir èxit en la vida - i, sobretot, a l'escola secundària. L'ensenyament secundari o de l'escola secundària s'ha centrat sempre en la preparació dels adolescents a l'educació superior i / o per a les carreres en les indústries, oficis o professions que no requereixen un grau acadèmic.
L'escola primària sempre ha estat el principal punt de lliurament per a l'educació primària i la secundària (Segon cicle) sempre ha estat el punt focal de l'educació secundària. Originalment, l'escola primària era sinònim d'educació primària, portar els nens des del kindergarten fins al grau 8, i l'escola secundària era del tot la mateixa extensió que els graus de secundària 9-12. Aquest sistema era la norma a Estats Units fins als anys posteriors a la Primera Guerra Mundial, perquè la majoria dels nens en la major part del que era llavors la majoria de les zones rurals dels Estats Units podria anar més enllà que la de grau 8. Fins i tot quan les escoles estaven disponibles, no eren sovint accessible.
A mesura que la població va créixer i es va convertir cada vegada més urbà i suburbà en lloc de rural, l'escola d'una sola habitació donava pas a l'escola per diverses habitacions, companys de quart Converteix-te en diverses escoles. Això va produir el tercer gènere de l'escola - l'escola secundària - que va ser dissenyat per proporcionar la preparació de transició de l'escola primària a l'escola secundària, tant actua com un pont entre l'escola primària i l'escola secundària. Les escoles primàries solen funcionar kínder a 6, l'escola secundària, sovint allotjats en el mateix edifici de l'escola secundària, i després va cobrir els graus 7 a 9, i l'escola secundària operat graus 10 al 12. Alhora, el 9 º grau marcar l'inici de l'escola secundària amb el propòsit de càlcul del GPA.
Era típic durant aquest període per als departaments d'educació estatals per certificar (a Califòrnia, "credencial") mestres per treballar a educació primària o secundària. Un certificat d'estudis primaris qualificar el titular d'ensenyar qualsevol matèria en els graus K a 8, i els seus / les seves temes principals i secundaris en el grau 9. Un Certificat d'Escola Secundària qualificar el titular d'ensenyar qualsevol matèria en els graus 7 i 8, i el seu / els seus temes principals i secundàries dels graus 9 al 12. Alguns temes, com la música, l'art, física i educació especial eren o podien ser conferits com K a través de 12 certificats d'ensenyament.
A finals de 1960, les línies de transició entre l'ensenyament primari i secundari començar a desdibuixar, i l'escola secundària va començar a quedar substituït per l'escola mitjana. Aquest canvi sol veure reassignació de grau 9 a l'escola secundària (sènior), amb el grau 6 reassignat a l'escola secundària amb els graus 7 i 8. Dècades posteriors en molts estats també han vist la realineació de certificació de mestres, amb el 6è grau amb freqüència que ara s'inclou en el certificat d'ensenyament secundari. Així, mentre que l'educació nord-americana del segle 20 va començar amb l'escola primària d'acabat en el grau 8, el segle 21 comença amb l'escola primària d'Amèrica acabant en 5è grau en moltes jurisdiccions.
No obstant això, els sistemes antics no persisteixen en moltes jurisdiccions. Mentre són a la minoria avui en dia, encara hi ha districtes escolars companys de quart, en lloc de l'adopció de la "escola mitjana", encara distingeixen entre les escoles secundària i preparatòria. Per tant, les escoles secundàries poden ser de 9-12, companys de quart és el més comú, o 10-12.
La transformació de l'educació primària és evident. Amb un augment constant constant de la diversitat a tot el país Benvinguts a les escoles primàries del Thunderbird, l'enfocament educatiu dels professors s'ha d'adaptar. Mentre que els estudiants universitaris del segle 21 va agafar les classes bàsiques a l'escola primària (estudis socials, ciències, llenguatge, etc.), Moltes escoles avui en dia estan canviant els seus plans d'estudis i la incorporació de les classes com l'educació Xinès mandarí. Tot i que les classes d'educació segueixen sent habituals en la pràctica, un enfocament diferent està sent satisfeta pels administradors i els mestres per ensenyar amb eficàcia a tots els estudiants, i seguir el ritme d'una societat canviant i en evolució.
sekolah tpa | Buku Administrasi Sekolah | Administrasi Madrasah | ukg online

Tidak ada komentar:

Posting Komentar