ໂຮງຮຽນປະຖົມ - ແມ່ນເມື່ອກ່ອນເອີ້ນຊື່ໃຫ້ກັບໂຮງຮຽນສະຫນັບສະຫນູນການເຜີຍແຜ່ໃນທີ່ຍິ່ງໃຫຍ່ Britain [ການຂຽນກ່າວອ້າງຕ້ອງການ] roomates ບໍລິມາດຕະຖານພື້ນຖານຂອງການສຶກສາສໍາລັບເດັກນ້ອຍທີ່ເຮັດວຽກຫ້ອງຮຽນທີ່ມີອາຍຸຈາກຫ້າຫາ 14, ໂຮງຮຽນເຮັດໃຫ້ອາຍຸສູງສຸດທີ່ໃຊ້ເວລາຢູ່ໄດ້. ພວກເຂົາເຈົ້າໄດ້ເປັນທີ່ຮູ້ຈັກຍັງເປັນເຫມືອນໂຮງຮຽນອຸດສາຫະກໍາ.
ໂຮງຮຽນປະຖົມໄດ້ຮັບການສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນເພື່ອໃຫ້ສາມາດເຮັດວຽກຫ້ອງຮຽນເດັກນ້ອຍໄດ້ຮັບການຝຶກອົບຮົມຄູ່ມືການໃຊ້ແລະການສິດສອນປະຖົມ. ພວກເຂົາເຈົ້າໃຫ້ເປັນຫຼັກສູດໄດ້ຖືກຫວງຫ້າມໂດຍເນັ້ນໃສ່ການອ່ານ, ການຂຽນແລະເລກຄະນິດສາດ (ສາມເຄ) ໄດ້. ໂຮງຮຽນການດໍາເນີນການກ່ຽວກັບລະບົບ 'monitorial', whereby ຫນຶ່ງຄູອາຈານຊີ້ນໍາເປັນຫ້ອງຂະຫນາດໃຫຍ່ທີ່ມີການຊ່ວຍເຫຼືອຂອງຫນ່ວຍງານຕິດຕາມກວດກາ, ຜູ້ທີ່ໄດ້ມັກຈະຂ້ອນຂ້າງສູງອາຍຸຈິດສໍານຶກໄດ້. ຄູອາຈານໂຮງຮຽນປະຖົມໄດ້ຮັບຄ່າຈ້າງຈາກຜົນໄດ້ຮັບ. ຈິດສໍານຶກຂອງເຂົາເຈົ້າໄດ້ຖືກຄາດວ່າຈະບັນລຸມາດຕະຖານຊັດເຈນໃນການອ່ານລາຍລັກອັກສອນ, ແລະເລກຄະນິດສາດເຊັ່ນ: ການອ່ານເປັນວັກສັ້ນໃນຫນັງສືພິມ, ລາຍລັກອັກສອນຈາກ dictation, ແລະເຮັດວຽກອອກ sums ແລະແຕ່ສ່ວນຫນຶ່ງ. [2]
ກ່ອນ 1944 ປະມານ 80 ສ່ວນຮ້ອຍຂອງປະຊາກອນຕໍາໂຮງຮຽນໄດ້ເຂົ້າໂຮງຮຽນປະຖົມໂດຍຜ່ານການໃຫ້ອາຍຸສູງສຸດຂອງ 14 ການ. ສ່ວນທີ່ເຫຼືອບໍ່ວ່າຈະຍົກຍ້າຍໄປໂຮງຮຽນມັດທະຍົມຫຼືໂຮງຮຽນເຕັກນິກ junior ຢູ່ທີ່ອາຍຸສູງສຸດ 11. ລະບົບການໂຮງຮຽນດັ່ງກ່າວໄດ້ມີການປ່ຽນແປງທີ່ມີການນໍາຂອງກົດຫມາຍວ່າດ້ວຍການສຶກສາ 1944 ໄດ້. ການສຶກສາແມ່ນ restructured ອອກເປັນສາມໄລຍະ roomates ກ້າວຫນ້າໄດ້ເປັນທີ່ຮູ້ຈັກເປັນການສຶກສາຂັ້ນປະຖົມ, ມັດທະຍົມສຶກສາແລະການສຶກສາຕໍ່. [3]
ໃນອັງກິດ, ໂຮງຮຽນສະຫນອງການສຶກສາຂັ້ນປະຖົມແມ່ນເປັນທີ່ຮູ້ຈັກໃນປັດຈຸບັນເປັນໂຮງຮຽນປະຖົມ. ພວກເຂົາເຈົ້າໂດຍທົ່ວໄປ cater ສໍາລັບເດັກນ້ອຍທີ່ມີອາຍຸຈາກສີ່ຫາ eleven (ຂາກັບຫົກປີຫຼືໃນພາກເຫນືອຂອງປະເທດແລະ Scotland P1 ກັບ P7). ມັກໂຮງຮຽນປະຖົມແມ່ນ subdivided ເຂົ້າໄປໃນໂຮງຮຽນຂອງເດັກສໍາລັບເດັກນ້ອຍຈາກສີ່ເພື່ອເຈັດແລະໂຮງຮຽນ junior ສໍາລັບອາຍຸເຈັດກັບ 11. ໃນຊົນເຜົ່າ (ຫຼຸດລົງ) ຂອງເຂດທີ່ມີແມ່ນ "ສາມຂັ້ນ" ລະບົບ, ເດັກນ້ອຍໄປໂຮງຮຽນຫຼືຕ່ໍາ "ໂຮງຮຽນທໍາອິດ" ຈົນກ່ວາປະມານ 9, ຫຼັງຈາກນັ້ນທາງໂຮງຮຽນປານກາງຈົນກ່ວາປະມານ 13, ໂຮງຮຽນຫຼັງຈາກນັ້ນເທິງ; ໃນສະຖານທີ່ເຫຼົ່ານີ້, ໄລຍະ "ໂຮງຮຽນປະຖົມ" ແມ່ນບໍ່ໄດ້ນໍາໃຊ້ໂດຍປົກກະຕິ.
ສະຫະລັດ [ດັດແກ້]
ບົດຄວາມຫຼັກ: ການສຶກສາໃນສະຫະລັດ
ໂຮງຮຽນປະຖົມໃນ Kentucky, 1946
ໃນສະຫະລັດ, ອໍານາດໃນການອອກລະບຽບການສຶກສາ Resides constitutionally ກັບປະເທດບຸກຄົນ. ການສິດອໍານາດໂດຍກົງຂອງສະຫະລັດໃນກອງປະຊຸມແລະລັດຖະບານກາງສະຫະລັດພະແນກສຶກສາແມ່ນມີຈໍາກັດທີ່ສໍາຄັນກັບລະບຽບການແລະບັງຄັບໃຊ້ຂອງສິດທິຖະທໍາມະນູນລັດຖະບານກາງ. ສິດອໍານາດທີ່ຍິ່ງໃຫຍ່ທາງອ້ອມແມ່ນຕິບັດໂດຍຜ່ານການສະຫນອງທຶນລັດຖະບານກາງຂອງໂຄງການລະດັບຊາດແລະການຊ່ວຍເຫຼືອລ້າຕັນ; ແຕ່ມີພັນທະທີ່ບໍ່ມີຕາມລັດໃດໆທີ່ຈະຮັບເງິນທຶນເຫຼົ່ານີ້, ແລະລັດຖະບານສະຫະລັດຖ້າບໍ່ດັ່ງນັ້ນອາດຈະສະເຫນີແຕ່ບໍ່ໄດ້ບັງຄັບໃຊ້ໄດ້ຕາມເປົ້າຫມາຍແຫ່ງຊາດ, ຈຸດປະສົງແລະຕາມມາດຕະຖານ, roomates ໂດຍທົ່ວໄປນອນຢູ່ນອກເຫນືອການຂອງຕົນ ສິດອໍານາດ.
ຢ່າງໃດກໍຕາມ, ການສຶກສາໄດ້ມີວັດສອດຄ່ອງຂ້ອນຂ້າງທົ່ວສະຫະລັດ. ລັດຫມົດທຸກຄົນໄດ້ເຮັດໃຫ້ທາງປະຫວັດສາດແນກລະຫວ່າງສອງປະເພດຂອງ K-12 ການສຶກສາແລະປະເພດສາມຂອງ K-12 ໂຮງຮຽນ. ປະເພດຂອງການສຶກສາແມ່ນປະຖົມແລະມັດທະຍົມແລະປະເພດຂອງໂຮງຮຽນແມ່ນມີໂຮງຮຽນປະຖົມ, ໂຮງຮຽນປານກາງຫຼື junior ສູງ, ແລະໂຮງຮຽນສູງ (ທາງປະຫວັດສາດ, "ອາວຸໂສ" ໂຮງຮຽນສູງເພື່ອຈໍາແນກມັນອອກຈາກໂຮງຮຽນ junior ໄດ້).
ການສຶກສາຂັ້ນປະຖົມ (ຫຼື "ໂຮງຮຽນປະຖົມ" ຄວາມຫມາຍ "ການສຶກສາຂັ້ນພື້ນຖານ") ຍັງມັກຈະເຮັດໃຫ້ສຸມໃສ່ການຮຽນຮູ້ທາງວິຊາການຂັ້ນພື້ນຖານແລະທັກສະທາງສັງຄົມ, ການໃຫ້ເດັກນ້ອຍໄດ້ລະດັບຢ່າງກວ້າງຂວາງຂອງການປັບຄວາມຮູ້ສີມືແຮງງານ, ແລະການປະພຶດທີ່ເຂົາເຈົ້າຕ້ອງການທີ່ຈະສົບຄວາມສໍາເລັດໃນຊີວິດ - ແລະ, ໂດຍສະເພາະ, ຢູ່ໃນໂຮງຮຽນມັດທະຍົມ. ການສຶກສາຂັ້ນມັດທະຍົມຫຼືໂຮງຮຽນມັດທະຍົມໄດ້ສຸມໃສ່ການສະເຫມີກ່ຽວກັບການກະກຽມສໍາລັບໄວລຸ້ນການສຶກສາຊັ້ນສູງຫຼື / ແລະສໍາລັບການສະຫມັກວຽກໃນອຸດສາຫະກໍາການຄ້າ, ຫຼືອາຊີບທີ່ບໍ່ຮຽກຮ້ອງຕ້ອງການໃນລະດັບວິຊາການ.
ໂຮງຮຽນປະຖົມໄດ້ສະເຫມີຈຸດຕົ້ນຕໍຂອງການສົ່ງສໍາລັບການສຶກສາຂັ້ນພື້ນຖານແລະໄດ້ (ອາວຸໂສ) ໂຮງຮຽນສູງໄດ້ສະເຫມີຈຸດສຸມຂອງການສຶກສາມັດທະຍົມ. ໃນເບື້ອງຕົ້ນ, ໂຮງຮຽນປະຖົມນີ້ແມ່ນຄໍາສັບຄ້າຍຄືກັບການສຶກສາຂັ້ນປະຖົມ, ການກິນເດັກນ້ອຍຈາກອະນຸບານໂດຍຜ່ານຊັ້ນຮຽນ 8 ແລະໂຮງຮຽນມັດທະຍົມມີທັງຫມົດ coextensive ກັບຊັ້ນຮຽນທີໂຮງຮຽນສູງ 9-12. ລະບົບດັ່ງກ່າວນີ້ແມ່ນ norm ໃນອາເມຣິກາຈົນກ່ວາປີທີ່ປະຕິບັດຕາມສົງຄາມໂລກຄັ້ງຂ້າພະເຈົ້າ, ເນື່ອງຈາກວ່າເດັກສ່ວນຫຼາຍໃນພາກສ່ວນທີ່ວ່າແມ່ນຫຍັງໄດ້ຈາກຊົນນະບົດສ່ວນໃຫຍ່ຂອງສະຫະລັດຈະສາມາດໄປທີ່ບໍ່ມີເພີ່ມເຕີມກ່ວາຊັ້ນຮຽນທີ 8. ເຖິງແມ່ນວ່າໃນເວລາທີ່ໂຮງຮຽນສູງໄດ້ມີ, ພວກເຂົາເຈົ້າແມ່ນບໍ່ສາມາດເຂົ້າເຖິງມັກ.
ໃນຖານະເປັນປະຊາກອນເພີ່ມຂຶ້ນແລະກາຍເປັນຕົວເມືອງເພີ່ມຂຶ້ນແລະ suburban ແທນທີ່ຈະເປັນຊົນນະບົດ, ການ schoolhouse ຫນຶ່ງຫ້ອງ, ໃຫ້ວິທີການໃຫ້ schoolhouse ຫຼາຍຫ້ອງ, roomates ໄດ້ກາຍເປັນໂຮງຮຽນຫຼາຍປະການ. ນີ້ການຜະລິດຂອງປະເພດທີສາມຂອງໂຮງຮຽນ - ໂຮງຮຽນສູງ junior - ທີ່ໄດ້ອອກແບບເພື່ອສະຫນອງການກະກຽມຕຣາການປ່ຽນແປງຈາກໂຮງຮຽນປະຖົມໂຮງຮຽນມັດທະຍົມ, ຮັບໃຊ້ສະນັ້ນ, ເປັນຂົວລະຫວ່າງໂຮງຮຽນປະຖົມແລະໂຮງຮຽນສູງ. ໂຮງຮຽນປະຖົມແລະດໍາເນີນການຕາມປົກກະຕິອະນຸບານຊັ້ນຮຽນທີໂດຍຜ່ານການ 6; ໂຮງຮຽນ junior ສູງ, housed ມັກໃນການກໍ່ສ້າງເຊັ່ນດຽວກັນໂຮງຮຽນສູງອາວຸໂສ, ຫຼັງຈາກນັ້ນໄດ້ກວມເອົາຊັ້ນຮຽນທີ 7 ຫາ 9; ແລະໂຮງຮຽນສູງອາວຸໂສດໍາເນີນງານຊັ້ນຮຽນທີ 10 ໂດຍຜ່ານການ 12. ໃນເວລາດຽວກັນ, ຊັ້ນຮຽນ 9 ຫມາຍການເລີ່ມຕົ້ນຂອງການເຂົ້າໂຮງຮຽນສູງສໍາລັບຈຸດປະສົງຂອງການຄິດໄລ່ GPA ໄດ້.
ມັນເປັນປົກກະຕິໃນໄລຍະໄລຍະເວລາສໍາລັບພະແນກການຂອງລັດຂອງການສຶກສາເພື່ອຢັ້ງຢືນ (ໃນຄາລີຟໍເນຍ, "ບໍາລຸງ") ຄູອາຈານທີ່ເຮັດວຽກຢູ່ໃນການສຶກສາຂັ້ນປະຖົມມັດທະຍົມຫຼືວ່ານີ້. ໃບຢັ້ງຢືນການຮຽນໃນໂຮງຮຽນປະຖົມມີຄຸນສົມບັດເປັນຜູ້ຖືໃນການສອນວິຊາໃນຊັ້ນຮຽນທີ K ໃດໂດຍຜ່ານການ 8, ແລະ / ຂອງຕົນວິຊາທີ່ສໍາຄັນແລະທີ່ຢູ່ໃນຊັ້ນຮຽນ 9. ໃບຢັ້ງຢືນການຮຽນໃນໂຮງຮຽນມັດທະຍົມມີຄຸນສົມບັດເປັນຜູ້ຖືໃນການສອນວິຊາໃນຊັ້ນຮຽນທີ 7 ແລະ 8 ໃດໆ, ແລະ / ນາງຫົວຂໍ້ທີ່ສໍາຄັນແລະເປັນລາວຢູ່ໃນຊັ້ນຮຽນທີ 9 ໂດຍຜ່ານການ 12. ວິຊາສະເພາະໃດຫນຶ່ງ, ເຊັ່ນດົນຕີ, ສິນລະປະ, ທາງດ້ານຮ່າງກາຍ, ແລະການສຶກສາພິເສດໄດ້ຫຼືອາດຈະມອບເປັນ K ໂດຍຜ່ານ 12 ໃບຢັ້ງຢືນການສອນ.
ໂດຍ 1960 ທ້າຍຂອງ, ສາຍຂອງການຫັນປ່ຽນລະຫວ່າງການສຶກສາຂັ້ນປະຖົມແລະມັດທະຍົມໄດ້ເລີ່ມຕົ້ນທີ່ຈະເຮັດໃຫ້ມົວ, ແລະໂຮງຮຽນສູງ junior ໄດ້ເລີ່ມໃຫ້ການໄດ້ຮັບການທົດແທນໂດຍໂຮງຮຽນປານກາງ. ການປ່ຽນແປງນີ້ໂດຍປົກກະຕິເຫັນ reassignment ຂອງຊັ້ນຮຽນ 9 ກັບ (ອາວຸໂສ) ໂຮງຮຽນສູງ, ໂດຍມີເກຣດ 6 reassigned ໄປໂຮງຮຽນປານກາງມີຊັ້ນຮຽນທີ 7 ແລະ 8. ທົດສະວັດຕໍ່ມາໃນປະເທດຫຼາຍຄົນທີ່ໄດ້ເຫັນຍັງ realignment ຂອງການຢັ້ງຢືນຂອງຄູສອນ, ມີ 6 ຊັ້ນຮຽນເລື້ອຍໆໃນປັດຈຸບັນລວມມີການຢັ້ງຢືນກ່ຽວກັບການສິດສອນຂອງມັດທະຍົມ. ດັ່ງນັ້ນ, ໃນຂະນະທີ 20, ສັດຕະວັດການສຶກສາອາເມຣິກາໄດ້ເລີ່ມຕົ້ນທີ່ມີໂຮງຮຽນປະຖົມທີ່ສໍາເລັດຢູ່ໃນຊັ້ນຮຽນທີ 8, ສະຕະວັດ 21st ເລີ່ມຕົ້ນດ້ວຍການໂຮງຮຽນປະຖົມອາເມລິກາສໍາເລັດຢູ່ໃນຊັ້ນຮຽນທີ 5 ໃນຕົນຫຼາຍ.
ຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ, ລະບົບອາຍຸບໍ່ຢູ່ໃນຕົນຫຼາຍ. ໃນຂະນະທີ່ເຂົາເຈົ້າມີຢູ່ໃນຊົນເຜົ່າໄດ້ໃນມື້ນີ້, ມີຍັງ roomates ເມືອງໂຮງຮຽນ, ແທນທີ່ຈະເປັນການຮັບຮອງເອົາການ "ໂຮງຮຽນປານກາງ", ຍັງຈໍາແນກລະຫວ່າງໂຮງຮຽນ junior ສູງແລະຜູ້ອາວຸໂສ. ດັ່ງນັ້ນ, ໂຮງຮຽນສູງສາມາດທັງ 9-12, roomates ເປັນທີ່ສຸດທົ່ວໄປ, ຫຼື 10-12.
ການຫັນການສຶກສາປະຖົມແມ່ນເຫັນໄດ້ຊັດເຈນ. ມີຄົງທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນສະຫມໍ່າສະເຫມີ, ໃນຄວາມຫຼາກຫຼາຍໃນທົ່ວປະເທດຍິນດີຕ້ອນຮັບໂຮງຮຽນປະຖົມ Thunderbird, ວິທີການດ້ານການສຶກສາຂອງຄູອາຈານຕ້ອງໄດ້ດັດປັບ. ໃນຂະນະທີ່ນັກສຶກສາວິທະຍາໄລຂອງສະຕະວັດ 21st ໄດ້ຮຽນຂັ້ນພື້ນຖານໃນໂຮງຮຽນປະຖົມ (ການສຶກສາທາງສັງຄົມ, ວິທະຍາສາດ, ສິລະປະ, ພາສາແລະອື່ນໆ.), ໂຮງຮຽນຫຼາຍຄົນໃນມື້ນີ້ແມ່ນມີການປ່ຽນແປງຫຼັກສູດຂອງພວກເຂົາແລະ incorporating ຫ້ອງຮຽນເຊັ່ນ: ການສຶກສາພາສາຈີນ. ເຖິງວ່າການສຶກສາລະດັບປົກກະຕິແມ່ນຍັງຢູ່ໃນການປະຕິບັດ, ມີວິທີການທີ່ແຕກຕ່າງກັນນີ້ຈະຖືກບັນລຸໄດ້ໂດຍການບໍລິຫານແລະຄູອາຈານເພື່ອສິດທິພາບຂອງການສອນນັກຮຽນທັງຫມົດ, ແລະຮັກສາການຂຶ້ນກັບການປ່ຽນແປງຂອງສັງຄົມແລະເປັນວິວັດ.
sekolah tpa | Buku Administrasi Sekolah | Administrasi Madrasah | ukg online
Tidak ada komentar:
Posting Komentar